Mine sider

søndag 26. juni 2011

Sprøyteposer og spisser

Jeg har fått noen spørsmål om hvilken type sprøyteposer jeg bruker så jeg tenkte jeg skulle vise dere. I samme slengen viser jeg dere hvilken spisser jeg bruker.


Jeg kjøper poser fra Toppits og jeg kjøper de på Meny på Sletten senter i Bergen. Jeg har funnet disse på Obs også. De inneholder 20 poser og tre spisser i plast. Man kan også kjøpe Wilton sine sprøyteposer, men jeg synes de er litt dyre.


Disse er helt greie å bruke, men jeg bruker de aldri fordi jeg synes de i metall er bedre.

Grunnen til at jeg bruker engangsposer og ikke flergangsposer er at jeg synes det var vanskelig å holde stoffposene rene.

Spissene jeg bruker (jeg ville kalt de sprøytespisser, men synes ordet blir litt feil...hehehe) har jeg fått tak i litt overalt.


Dette er noen av de jeg bruker.


Disse tre i plast har jeg kjøpt på Bakeshop da de hadde en butikk i Bergen. Disse bruker jeg til forskjellige størrelser cupcakes:


Som denne med bringebærfrosting. Eller denne med sitronsmak.

Disse spissene kjøpte jeg i en veldig bra kjøkkenutstyrsbutikk i Göteborg for noen år tilbake. Den store runde bruker jeg til å sprøyte på krem på kaker, mens stjernespissen bruker jeg til alt mulig annet.


Rosetter til små muffins eller store muffins.



De siste spissene er vanlige wiltonspisser og er kjøpte på Bakeshop og Jernia i Bergen.


Disse her jeg ikke brukt så mye så jeg har ingen bilder å vise.

Håper dette har vært til nytte for dere. Som sagt tidligere er det bare å spørre om det er noe dere lurer på!

Ha en fin søndag,
Caroline

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar