Mine sider

fredag 5. november 2010

Jeg bare elsker Biscuiteers!

Og nå har de kommet med den fineste julekalenderen i hele verden.

Bildene er lånt fra Biscuiteers hjemmeside.
Er den ikke fin? I want it sooooo much. Men den koster så mye som 440,- og det uten frakt. Litt for mye for en som lever på studielån og sin mann. Kanskje neste år om jeg har penger...sukk!

Om du har råd til denne julekalenderen eller bare ønsker å se litt på de herlige kakene de lager, gå inne på Biscuiteers hjemmesiden.

Ha en fin fredagskveld,
Caroline

3 kommentarer:

  1. Ja de er helt fantastiske. Jeg har bestilt fra de et par ganger og det har blitt en kjempe suksess, men denne var litt i dyreste laget.

    SvarSlett
  2. Ja, sant Katrine! De er superbra. Har også bestilt fra de nemlig, ikek til meg selv, men til andre. De har jo så fine gavekakepakker!

    MM Cake Design: Sant den var fin. Kanskje jeg skal prøve meg på en egen versjon.....hmmm...

    SvarSlett