Mine sider

lørdag 28. august 2010

I spy with my little eye....

.....something beginning with the letter C: CAKESPY!

Endelig kom pakken jeg hadde ventet på! Pakken var fra CakeSpy og inneholdt to handlenett og en pakke med julekort som jeg totalt forelsket meg i.

CakeSpy er illustrasjoner av cupcakes og diverse andre bakvarer.
De er nesten til å spise opp!


Jessie Oleson eier også et galleri i Seattle og driver en nettbutikk.
Stikk innom nettsiden hennes å se alt det fine hun har laget!


Disse kortene er så fine og passer perfekt til meg og min kjære siden han liker roboter og jeg liker cupcakes. Match made in heaven!


Handlenettene har en illustrasjon som heter "Cupcake Cannibal" på seg. Det ene nettet har jeg sendt videre til Thuri som vant min første give away. Hope you like the tote bag Thuri!


Jeg gleder meg til å dra på handletur med det fine handlenettet. Og hvem vet? Kanskje du får et cakespykort fra meg til jul!

Ha en fin lørdag!

Caroline

Ps: Vi skal på A-ha konserten i Bergen idag. Blir gøy å se A-ha! Dessuten gleder vi oss til å se Casiokids! Jippi!

1 kommentar:

  1. the christmas cards are so pretty :)
    yes love it - I´m stalking the post man ;)
    hugs
    thuri

    SvarSlett