Mine sider

tirsdag 27. juli 2010

mmm...ferie


Bilder av muffins jeg lagde før jeg startet med bloggen.
Fv. Browniesmuffins med sjokoladekaramellfrosting, marshmellowmuffins med kokos, blåbærmuffins med blåbærsmørkrem og vanlige muffins med kaffekrem.
Hm...tror kanskje disse må lages igjen snart. De var så gode!



Beklager lite innlegg for tiden, men jeg har tatt ferie og har ikke hatt mulightene for å bake eller være på internett. Men jeg lover at det kommer et innlegg snart. Er nemlig tilbake i Bergen og det klør i fingrene etter å lage noe med det fine strøsselet jeg har anskaffet meg!

Dessuten lovte jeg en give away, så stay tuned!

Caroline

3 kommentarer:

  1. Mmmmm! Ser supergode ut!!! Jammen godt jeg ikke bor i nærheten av deg, Caroline! For da hadde jeg løpt ned døra di og kommet trillende ut igjen hver gang ;) hihi

    SvarSlett
  2. Mmmm, nydelige. Har du laget de marshmallowmuffinsene igjen eller lagt ut oppskriften? Har ikke klart å finne den, men er superkeen på å prøve. :)

    SvarSlett
  3. Marshmellowmuffinsene er supergod! Har ikke oppskriften her inne på bloggen dessverre. Men jeg kan finne den og sende den til deg på mail om du vil!

    SvarSlett